Berättelsen - All I need is you.

Jag har ju sagt att jag ska börja med en berättelse här på bloggen. Och jag kommer göra det , snart ! Berättelsen heter"all I need is you". 
Justin kommer självklart vara med. Har inte riktigt kommit på en berättelse än , men alla personer är typ klara som ska vara med. Så jag kör väl typ igen med berättelsen så fort jag kan. Kanske idag ?! Vem vet , ifall jag kommer på nått.
Detta är Justin , men det ser ju alla. Justin Drew Bieber är en helt vanlig kille. Han är 19 år. Han kommer från Statford , Ontario Kanada ! Hans mamma heter Pattie Mallette och hans pappa heter Jeremy Bieber. Hans syskon heter Jazmyn och Jaxon. Han är romatiskt och omtänksam , och så klart väldigt snäll !
Evelyn heter hon. Hon är 18 år och har precis gått ut high school. 
 Hon är snäll och omtänksam. Hennes mamma och pappa dog i en bilolycka. Så hon bor hos en fosterfamilj , som inte är så snälla. Hennes syskon har hon ingen kontakt med. Hon tycker allt är orättvist helt enkelt.
Faith...Det är Evelyns bästavän. Hon förstår henne så bra tycker Evelyn. Hon är 18 och har precis gått ut high school också. Evelyn betyder allt för henne. Och Faith betyder allt för Evelyn också ! Faith bor med sin mamma och pappa i ett stort hus i Los Angeles. Hon är en bra vän och hon ställer upp i alla lägen ! 
 
Ser ni framimot att få höra första delen ?! KOMMENTERA.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0