Beliebers...?

Hittade en hemsk sak på facebook. Det stog såhär :
 
Justin var över 2 timmar sen till sin konsert igår i Tyskland.
Personerna började gå hem, någon kallade Justin ful så han grät backstage.
 
Om detta är sant....Så tycker jag inte att det är okej och kalla Justin ful. Alltså man måste förstå att alla kommer sent nån gång ibland. Och desutom så har Justin det ganska så stressigt. Tänk er själva att ha turne över hela världen typ. Det kan man nog säga är stressigt. Jag tycker att det är fel att kalla honom ful , alltså beliebers. Tagga ner ! Jag tycker så synd om Justin , verkligen. Hur kan man kalla sin idol ful?! Det är ju inte sant. Hoppas att Justin inte tog ått sig , vilket jag tror att han inte gjorde. Men jag tycker man borde tänka efter innan man säger att nån är ful. Det är riktigt lågt och säga det. #RealBeliebersAreAlwaysThereForJustin ♥ 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0